I DRÖMMARNAS VÄRLD

För nån månad sedan hade jag en dröm. Tänk Avatar världen fast mycket finare. Jag var i en regnskog. Det fanns väldigt mycket vatten också. Flod eller fors kan inte skillnaden på sånt. Vi säger fors. En riktig brant sådan.
Tänk sedan skidlift. Över forsen. Tänk sedan mig sittandes på liften och åka skidor över forsen med en himla fart.

Jag var inte ensam. Min kompis var med. Hon den tredje utav oss som inte bloggar. Vi tävlade och försökte hinna ikapp varandra. Forsen tog aldrig slut och vi bara åkte och åkte. Eller det kändes som att vi flög.

Tyvärr så fanns det ett mål (som jag förövrigt kom fram till först). Då helt plötsligt var vi i Tyskland. Vi gick in till ett café där en massa nasse tyskar var. Den största nasse tysken i rummet, en lååång man som var lika bred fick syn på oss och började röra sig åt vårt håll. Han kom fram till min kompis och började trakassera henne. Han slog hennes huvud. Jag kände hur arg jag blev och fast än jag var rädd som en råtta ställde jag mig framför honom (jag nådde inte ens till hans bröst) och skällde ut honom gråtandes. Strax därefter vaknade jag och märkte att mitt ansikte var dränkt i tårar.


Vilken vändning drömmen fick ellerhur? Jag drömmer nästan varje natt och alla drömmar vänder hej vilt. Helt sjukt. Men heey, jag får underhållning under sömnen!


/ G


Kommentarer
Postat av: Chatila

inshallah, vill jätegärna:) Om jag kmr måste du komma fram och hälsa om du ser mig, det finns inga bilder på dig här på bloggen så jag vet ju inte hur du ser ut:P

2010-02-25 @ 17:58:52
URL: http://chatila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0