hemma

idag har jag vart hemma.. åkte inte till skolan.. ska skriva min uppsats hemifrån.. jag måste verkligen börja. den ska in under veckan. och nästa vecka har jag ngn dugga, som jag sedan måste plugga till.. vi får se hur det går..

jag kommer ihåg en tid då jag inte behövde lägga ner mycket tid på sånt. En eller två dagar sen fick man högt betyg. tror inte det fungerar så längre. problemet är bara att jag verkligen inte har anpassat mig då livet gått vidare. ibland känner jag mig lite efter i klassen. alla e så engerade, jag förstår inte hur de kan vara det.

ja ja, ska försöka bättre, för om inte den här utbildningen funkar för mig vet jag inte vad som skulle funka. då skulle jag troligen bara ta något för att det är lätt.

ses sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0