GLÄDJE

Jag är så himla glad just nu. Det fanns en man som jobbade i mitt gymnasium. Han var så snäll och rolig. Juste, han var STOOOR! Nästan som green mile killen. Jag o E och den tredje fick alltid boxa på honom det allra hårdaste vi kunde. Är inte det en dröm? Jag har alltid önskat att jag slår någon mitt hårdaste och se vad som händer.

Honom fick vi boxa på dagligen. På hans arm. Till en början var det jag som slog hårdast sen vann den tredje. En gång så ville han ha tårta. Jag minns inte varför. Så en dag hämtade E med sig en tårta. Den här mannen kom upp till vårt klassrum och tog ut oss (rätta mig om jag har fel E, du vet mitt minne). Jag, E, den tredje samt några andra kompisar gick ut och började äta tårta. MED HÄNDERNA. Sen blev det lite tårtkrig som man brukar se på TV.

IALLAFALL TILLBAX TILL DET JAG SKULLE SKRIVA! Denna man mina kära vänner, har funnit den rätta vägen! Jag är varm inombords och känner mig gråtfärdig. Känns som att ord inte räcker till för att skriva min glädje just nu. Den sanna glädjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0