Del II

så här ligger det till..
det fanns ngn event ngnting som kåren anordnade, de skulle uppträda o så. ok da tänkte jag..
pratade med jossan de sa att de skulle träffas innan o gå tillsammans.. ok ok ja kommer med..

jag tog på mig mina kläder, tänkte fan ok lite smink.. mm mascara o så rouge.. får inte överdriva, vill inte verka för galen. o så tänker ja mm ja kommer va den enda tyyyyp!

ja plingar på hos hanna.. jossan öppnar dörren MYCKET fint klädd..hmm ja går in. alla e fan finklädda kille i kostym tjejer i klänningar.. o ja dååååå!!! fan jag gick in o satte mig på ngn jävla pall..satt där medan de gick in o ut från toan för att fixa till sig.. oo va fin du är.. nämen du e oxå fin.. hittan e fin dittan e fin... o ja på pallen!..

jag tänkte faaaan hela tiden. ville gå in på toan o ringa ngn o skratta åt min idioti. men ja kunde inte in på ngn toa, vafan skulle ja fixa..

ja tänkte shitt oo alla e såhär, ja kommer dö. vi gick ut hemifrån..de pratade om sina skor o bla bal  blal ba klackar bla bla. ja väntade så att ja skulle va typ sist att ta på mig så att de åtminstonde inte skulle se dem.. AAA GG det var de. de bruna skornaaaa ja hadeeee vinterskorna som är ugly as hell.. ja skulle kunna rättat situationen lite om ja hade på mig klackar.. o kanske svarta byxor.. mina blåa lite sådär vita ni vet ovanför knäna gjorde inte saken bätte.

vi åkte iaf.. ja kom dit.. skämdes lite till. tänkte fan kan inte vi bara gå in å sätta oss så att ja inte behöver stå såhär. folk sa o va fina ni är.. till mig oxå.. jag tog inte åt mig ngt av det..skämdes lite till..

äntligen satt vi.. nu börja kvällen även om ja tänkte fan, så var det bra att sitta där under kvällen och inte synas ngt..

satt där o pratade med mina bordskompisar, för ja människor, det var middag o allt o namskylt på bordet o så.. trevligt vart det iaf.. slutet gott allting gott..hahaha typ

Kommentarer
Postat av: G

Fyfan. Det där har hänt mig med. Vi skulle till någon event hos ambassaden. Jag gick med den tjockaste polotröjan du kan tänka dig (LILA) och tjocka vinterstövlar. Det var kändisar där! Tänk bara på allas klädsel....

2010-02-27 @ 02:51:22
URL: http://eglen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0