DAGEN

Kom precis hem efter ett träningspass och en låång promenad.
När vi tränade diskuterade vi med några andra tjejer om hur man tränar rätt. Enligt mig så ska man köra en muskelgrupp per dag. Alltså måndag ben, tisdag armar, onsdag rygg osv.. Men enligt de andra så ska man köra en hel vecka armar, en hel vecka ben osv. Någon som vet det rätta?

Efter att ha tränat o pratat klart gick vi därifrån. För att komma ut måste vi passera det stora gymmet där det är blandat med tjejer och killar. Främst killar. Förlåt men GUD VAD DET STINKER DÄR. De har största rummet men trots det så stank det. Vårt rum e pyttelitet i jämförelse men det luktar gott!

Så snabbt vi kommit ut därifrån gick vi o köpte redbull och choklad. Följt av en lång och mysig promenad. Vad folk än säger så är vintern helt underbar.

Nu sitter jag och har ingenting att göra. Jag borde plugga lite.. Eller kanske städa mitt rum, dammsuga, fixa köket eller badrummet...

G


Kommentarer
Postat av: Mette

Man tränar mellan 1till 2 muskelgrupper om dagen. (förutom kondition speciall fall)

2010-02-18 @ 03:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0