Blodprov

Folk har alltid frågat mig om jag inte blir rädd när jag ser blod o sånt. Nej jag tror inte det brukar mitt svar vara. Jag kan se på tv där det finns blod o operationbord o allt. Sen hade det varit ett par år sedan jag gett blod till blodprov..

Idag gjorde jag det igen. Coolt var det i allafall. Tjejen höll på ganska länge med att försöka få fram en ven (antar att man tar från venen).. Nä det måste vara kärl.. Jag vet inte exakt.. Hon stoppa i nålen försökte få ut ngt det kom lite.. Det var tydligen inte rätt ställe..Hon plåstra om armen.. Sen höll hon på ett tag till. En annan tjej kom, hon höll oxå på o klämde. Men nope inget kom fram.

Till slut tog hon blod från fingret. 


                            

Så ser det ut nu. Jag har tagit bort plåstret.. Töntiga G som e feg o inte vågar barnlekar..


Kommentarer
Postat av: G

vaa äckliigtt! när får du resultatet?

2010-02-09 @ 21:07:43
Postat av: E

jag vet inte.. läkaren ska kontakta mig..

2010-02-09 @ 21:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0