BILD

Idag skulle jag handla med mamma egentligen men det hade hon inte lust med senare. Tur. Vi tjafsar alltid när vi går ut tillsammans. Det börjar redan vid hallen när vi sätter på oss våra skor, fortsätter under hela dagen tills vi kommer hem och sätter oss. Sedan fortsätter allt som vanligt, som att vi aldrig hade tjafsat.

När E släppte av mig idag dissade hon mig :( Jag gick ut från bilen och skulle öppna baksätets dörr.. trodde jag. Då gasar hon och åker iväg! Hallåå hallåå skriker jag och skäms efteråt för alla som väntar på bussen kollar konstigt på mig. Jag springer till andra sidan bilvägen för att stanna bilen när hon vänder för att åka hem. Jag ler mot henne och skrattar lite högt så att människorna hör. Nu löser det sig, nu förstår de varför jag håller på som jag gör tänker jag. Men nej. Hon åker förbi mig igen bara sådär! Hallååå heeyyy hör jag mig själv skrika igen. Gud vad skämmigt. Jag tar snabbt fram telefonen för att jag inte vet vad jag ska göra.

(Mina böcker var i baksätet).



/ G

Kommentarer
Postat av: Chatila

Det ser jag framemot Inshallah!:)

Ta hand om dig fina du!

Salam

2010-02-26 @ 00:37:07
URL: http://chatila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0