Me and Mr R

De senaste dagarna har jag inte kunnat blogga. Mest för att jag har haft mycket att göra och ingen lust att blogga. Man märker att sommaren börjar närma sig för skolan pressar på allt mer. Sluttentan börjar närma mig o jag börjar bli nervös. Mest för att jag är rädd över att inte kunna plugga tillräckligt.

Just nu håller vi på med ett projektarbete om kolesterol. Tillsammans med gruppen. Förresten så börjar jag gilla dem allt mer. Alla har sina personligheter nu. Visst tycker jag inte alltid som dem, men det funkar.

Kom o tänka på en grej när jag tänkte på hur pinsamt det kan bli under vissa situationer då jag försöker spela social (fastän det här inte handlar om att jag spelar social, snarare att jag försökte vara lugn).

Jag läste tidigare på ett annat program. Vi hade två olika lärare där, en manlig och en kvinnlig. Den manliga, R, måste vara en av dem snyggaste männen jag har sätt i hela mitt liv. Första gången vi prata var under one-on-one pratstund. Jag kommer ihåg att jag alla vi hade namnlappar och när han kom så skulle jag flytta på min, men istället så verkade det som att jag puttade den mot honom, det blev nästan som att jag tvingade mitt namn på honom, han nickade lite lätt o ja sätt där o skämdes.

Hursomhelst, vi började prata, kommer inte ihåg ämnet. Helt plötsigt känner jag hur varmt det börjar bli, jag började bli obekväm och förståd inte varför.. Sen kommer jag på DET. Jag måste ha rodnaaaat.. Jag var säkert helt röd, för jag kände värmen. Det måste ha varit för att han såg ut som han gjorde. Och när han pratade med en, då pratade han med en. Vi satt där båda två, jag försökte bete mig normalt, men jag vet inte hur lyckad det vad. Gud vet vad han tänkte på.
Läsare, ni måste förstå han var så cool, hans kläder, skor (ja köpte tom liknande skor, G vet :) ), jag brukade smygtitta på honom när vi hade examinationer. Hahahahah okej nu räcker det med galenheter för idag.  Min påbörjade kärlekssaga tog slut då jag började mitt nuvarande program.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0