thrown back into life

efter en vecka och en dags påsklov har skolan börjat igen.. ville jag tillbaka. nej.. dagen innan satt jag och funderade på om jag kanske borde ta studieuppehåll eller något. så jobbigt var tanken på att gå till skolan..
(det kan även vara duggan som jag har på fredag som minskar mitt intresse för skolan)

dagarna som gick har varit underbara.. jag njutit. jag kan inte att säga att jag har vilat ut, för det har jag inte. men jag skulle inte byta dem mot vilodagar heller.

väl tillbaka in i aulan, kändes allt så oviktigt. festerna, träffarna allt som min klass fixar och vill ha. De har aldrig varit viktiga,men jag har alltid på ngt sätt känt mig tvungen att delta.. jag tror att vi ska ha ngn träff idag med våra faddrar, iaf under veckan.. jag tror inte att jag ska gå.. nu är jag ganska säker på det.

tillbaka till aulan.. Föreläsaren var såå tråkig att det inte är sant. han pratade om motorik i mag- o tarmkanalen. Han lät så trött så oengagerat ingen entusiasm. jag somnade flera gånger under föreläsningen.. sista timmen när han berättade om ructum sken han upp. Han pratade tydligt/högre, försökte vara rolig, jaaa han blev bättre. det måste vara hans stora intresse, rectum and the its mysterious way of working.

nu snart börjar nästa föreläsning ja får se vad jag gör efteråt, hem o sömn känns så lockande..

ses sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0