long time no see

hmm.. det var länge sedan. så vad har jag gjort?
för det mesta har jag spenderat min tid i skolan, eller med skolarbeten. Det har varit ganska mycket senaste tiden. jag hinner inte gå igenom det jag gjorde igår och något nytt kommer upp som jag måste plugga på.

Som tur så är skolan intressant. saker vi lär  oss är intressanta. Människokroppen har alltid facinerat mig, hela dess samhällsliknande system är mucho intressant. Mina fikatider med mina kompisar går bla a åt att berätta för dem vad jag har hört under föreläsningarna.

Offiellt tar terminen slut första veckan under juni. Det känns så skönt, en termin mindre att tänka på. Jag kan inte fatta att det bara är så lite kvar. Jag påpekar det ofta till folk omkring mig men ingen verkar vara så excited som jag är, inte ens mina kursare.. 


det var lite tankar för idag.. ses sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0