JAG HAR INGEN FANTASI SÅ TIDIGT PÅ DAGEN SÅ JAG TÄNKER INTE SKRIVA NGN RUBRIK

Fattar inte vad som är fel med mig. Vaknar jättetidigt numera. Om en timme så ska jag och min kompis till Enköping för att köpa bil. Äntligen alltså.

I början utav februari hade ja o mamma gått till kommunens kontor och hyrt en P-plats. Ni får platsen 1 April sa de då. Faan vad långt tid, vart ska vi parkera innan osv tänkte vi. Sedan dess har vi kollat på 50 bilar utan resultat. Och nu, 1 april (HAHA!) så blir det en bil ins. Slump?

Nu måste jag duscha och städa för senare mot kvällen så ska jag på ett möte. Ska jobba under en konferens i fyra dagar. Ser sjukt mycket fram emot det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0