DET GÅR BRA NU

Idag var det andra dagen på jobbet. Jag är jredan ättetrött och less. Sedan är jag sååå trött på en kommentar som jag får höra 100 gånger varje gång jag jobbar.
Varje gång som vi får en 500 lapp så måste vi kolla att den e äkta. DÅ måste bara kunden lägga en "jag gjorde den i morse". Det är jag trött på.

Annars.. innan jobbet på bauhaus har jag gått på en konferens. Första dagen på konferensen blev jag riktigt riktigt sjuk. Kunde inte äta ngt. Åt jag så åkte det ut lika snabbt osv. Nu, nästan en vecka senare har jag börjat få tillbax aptiten. Känns skönt.

Juste. Har köpt bil också :) Vad skönt det är. Måste bara medge att jag inte gillar o köra bil. Det är jättetråkigt. Jag blir utråkad.

Det finns en tjej på jobbet som e ny. Hon är så irriterande trög men jag tycker synd om henne! Hon vill inte förstå ngnting och hon gör ALLT som man inte ska göra. Jag försöker varna henne för grejer hon ska passa sig för och undvika att göra för hennes eget bästa men hon verkar inte tro mig. Så snabbt jag vänder mig om eller försvinner så ser jag att hon gör/säger ngt irriterande.
Hon är endast prövoanställd och jag tror ärligt talat att hon inte kommer få jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0