Chef eller chaufför?

Förrigår på jobbet så skulle jag o en tjej ta lunchrast samtidigt. Vi skulle ta min bil och åka ngn annan stans o äta.
På vägen ut ser vi chefen som by the way är RIKTIGT SNYGG. Då menar jag verkligen snygg.
Han ville också luncha med oss. Mm okej..kändes liite konstigt men okej. Han ville ta sin bil så det fick bli så. Hallåå han e chef! Väl framme vid bilen så tänkte jag att tjejen skulle sätta sig där framme. Hon har jobbat där i flera flera år och känner chefen väl. Så jag satte mig där bak...... det gjorde hon med!!

Vi gav varandra hotfulla blickar (varför sätter du dig inte där fram blickar) men försent. Chefen blev en chaufför.

Det var riktigt pinsamt att sitta där bak och ignorera honom. Speciellt för mig som är en sådan som undviker cheferna så mkt som möjligt och om jag trots allt möter dem så ger jag dem ett snabbt leende och sticker därifrån. Jag vet inte vf men så är det. Speciellt snygga chefer, de ignoreras till hundra procent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0