Vägen tillbaka

Jag G och den tredje stiger på bussen. G går den långa gången letar efter platser.. Jag ser dåligt.. Den tredjes jacka täcker min sikt..

G sätter sig längst bak, en rad med fem platser.. De två yttersta platserna är upptagna, och hon sätter sig i mitten.. Måste hon sätta sig där

Jag ser väldigt dåligt..

Den tredje sätter sig på den ena lediga platsen.. Nu är det trångt.. Jag går..ja ska precis sätta mig..  Bussen åker över en gupp, farthinder?.. Men ramlarr.. åhh nej.. pinsamt pinsamt.. det fanns en stol här bakom jag tar up min fot försöker få kraft????!!! idiotisk tanke.. jag ramlar igen eller ngt gör jag.. jag sitter på golvet iaf..

Ok ok sätt dig bara, skit samma... Jag sätter mig.. Det här är inte stoleeeen!!!.. Jag tänker en stund.. Jag sitter på killens knä! Är lite förvirrad sitter där ett tag till.. känns som en evighet.. Hmm ja går inte upp jag "halkar" ner till den lediga stolen istället så märker han inte!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0