Träning är kul

Hej alla (e).
Idag har jag varit i trafikskolan och pluggat på teorin. Efter det så träffade jag min vän för o träna. Det blev 30min på trampmaskinen. Jag hade inte ätit något på hela dagen typ så jag höll på att svimma av hunger och trötthet. Alltså slutade det med en sväng in på donken. Nu sitter jag hemma och tänker på hur mitt teoriprov kommer gå imorgon.

Jag fyllde år i för någon dag sen. Av mina två bästa vänner fick jag en klocka. Den tjuter varje timme! jag vet inte hur jag ska stänga av den. Känner mig lite som en störd patient som måste ta sina lugnande tabletter en gång i timmen... nu ska ja leka lite i facebook och kolla lite bilder på wentworth miller. Världens snyggaste kille! PUNKT!

HEJDÅÅ! / G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0