stuart

Har väntat otåligt på att stuart little ska börja. Nu har den precis börjat.
Jag minns när vi hade en hamster (vår första). Vad min lillasyster älskade den. Den blev tre år.
Jag har aldrig sett min lilla syster gråta så mycket som dagen vår första hamster dog. Hon ringde alla sina närmaste vänner gråtandes och berättade om sin sorg.
Efter att det var klart ville hon ha en fin begravning så vi ringde nåra och begav oss utåt mot skogen. Där begravde vi hamstern och bad. Hahaha. Nån dag efter köpte vi hamster nummer två. Båda hette lilli.

En gång när jag o en vän var hemma hos mig så fick vännen för sig att ge salta pinnar till Lilli. Pinnen var lång och lilli hade den i munnen och försökte gå in i sitt lilla hus som hade i sin bur. Han kom dessvärre inte in i sitt hus för att pinnen var i vägen. Stackarn fattade inte vad som var fel och höll på så där ett bra tag. Tills jag började tycka synd.

Idag har vi inga husdjur. Jag gillar inte husdjur faktiskt. Inget för mig..Lilli nummer två
tog den aldrig i handen. var livrädd. varje gång den var utanför sin bur stod jag på soffan eller en stol.

/ G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0