soffpotatis

Hello nu är jag hemma. Jag mamma och lillasyster åkte till skärholmen centrum. Jag hitta ingenting till mig.. Jag försökte få mamma att köpa en iphone till mig... failed. Hon sa "dagen du tar ditt körkort får du den"
hmmmm ja e hopplös. Helt jävla skitig jag kan inte ens köra en bil.

Men iaf sen åt vi. Jag åt en romano, pizza med oxfile. En klar favorit. Nu sitter jag här men en alldeles för kall loka och surfar runt. Maskinen i köket stör mig inte längre. Det låter som att diskmaskinen är igång typ. Fast hela tiden haha.

Juste..mannen som kom idag för att installera maskinen, hade jag tydligen träffats för ett par dagar sen. Han hade kommit hem till oss (?). Så han ringer mig på dagen för att kolla att någon är hemma. Då pratar han med mig som att vi redan har bekantat oss med varandra. Jag spelar med. Sen så när han e hemma hos oss så fortsätter han att prata på det sättet och säger saker som "aa sist så gav jag dig det här" "men som sa ja förut, du kan höra av dig om.." Jag kan svära på att jag aldrig har sett honom förut. Men sån är jag, jag glömmer ansikten så fort! Jag vet att mannen minns rätt o att han inte blandar ihop mig med någon men jag minns ingenting!
Läskigt va?

Ibland kan jag glömma en kompis ansikte som jag inte har sett på ett tag. Dement eller vad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0