sing for the moment

Varför sjunger man i duschen? Det gör jag nästan varje gång jag är själv hemma och duschar.
Varför sjunger jag inte just nu när jag sitter här på soffan och ser på tv? Jag har inte ens den minsta lilla lust att sjunga. Men jag vet att om jag hoppar in i duschen nu med en gång så kommer jag börja sjunga med det samma.

Min teori är att man sjunger när man e glad. När man duschar känner man sig tillfredställd. Man gillar känslan duschen ger en och då vill man sjunga. Det är nog inte exakt såhär det går till men jag är inne på rätt spår.





kolla den här duschen. Det sprutar vatten från alla håll! Så bekvämt är det nog inte men ren blir man garanterat.

/ G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0