Resumé

Som G gissade så sov jag igår den tiden då hon var inne. Vet inte hur de kommer sig men hon verkar ha tagit examen redan. Hon verkar ha slutat gå, tycker ni ska säga till henne att skärpa sig!

Igår var jag hos min kusin, vi samlades alla kusiner och "firade" hennes sons födelse dag. Det var mest för att vi skulle o umgås. Därefter träffade jag en kompis till mig som flyttat till Danmark, det blev mycket skratt och prat. 

Idag har jag varit i skolan. Hade föreläsning kl 9 o shiiit allså på slutet av föreläsningen höll jag på att sömna. Föreläsningen var intressant, killen som pratade hade bl a jobbat med tele2 butikernas design, han berättade om tanken och varför Tele2 butiker såg ut som de gjorde.

Vidare tycker jag att G ska sluta äta chips, ibland kan hon överdriva. Kan tänka mig att hon dränker sina sorger i chips. Hon är verkligen galen i Wentworth Miller, att titta på hans serie varje kväll gör inte saken bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0