min kompis ska bli läkare

Känner mig som en stolt mamma. Jag är säker på att vilket val hon än tar så kommer det bli rätt.
Hon umgås ju trots allt med mig men jooo..hä hä hä

Pga tomhet i hjärnan vet jag inte vad jag ska skriva just nu. Min mamma äter mandariner (clementiner? mandaliner? har aldrig vetat vad de egentligen heter) framför mig. Innan åt hon en hel skål med majs.
Jag åt pizza hos min farmor.

Min mamma äter sällan faktiskt. Och hon har konstigaste suget. Som nu exempelvis, en hel skål med majs.
Som en gravid kvinna fast hela tiden. Fatta att jag skriver om min mammas aptit. Jag sa ju, maximal tomhet i hjärnan.

Nu ska jag spela farmville. Den börjar tråka ut mig. Jag vill ha en Iphone. Och en bil. Och körkort.. sedan vill jag åka till turkiet med min kompis för att genomgå en ögonoperation. Anledningen till att vi åker till turkiet för att detta är att det är en enorm prisskillnad. Vi kommer att åka i början utav Januari.
Då kommer jag att slippa använda glasögon. Sååå skönt. Tänk att kunna ligga på soffan utan att glasögonen är i vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0