Igår

Haahahahahaah inte visst jag att G skrev ett inlägg, i allt virvel som hände igår..
Va hände efter det där..

G pratade om att lägga ut bildet o så.. vilket gjorde mig förvirrad, varför ska vi lägga bilder, allt ska ju va som vanligt. Jag sa emot och sa strikt inga bildet. G sa emot och sa varför inte..
Sen logga G bara ut.. Skickades ett par sura sms o så.. Och där skrev att hon skriver att jag bestämmer allt.. Jag blir ännu mer förvirrad fattade ingenting.

För er som inte känner oss är G, jag och den tredje jättebra vänner. Om något som en jävla blogg kommer emellan, ska den bort. Jag har verkligen ingen lust att tjafsa om något sådant.

Hursomhelst, det blev strul me sms. Jag ringde upp G. Vi hade missförstått varandra.. G trodde att jag ville att alla skulle veta vilka vi var, att bloggen skulle vara som en traditionell blogg. Jag däremot ville att bara ett par skulle veta att vi bloggade, precis som den tredje just nu vet, vi skulle fortsätta som vanligt..

Allt löste sig. Det blev ett samtal längre än en timme och mycket snack om annat..

ses sen
E

Kommentarer
Postat av: G

hahaha det här var ett roligt inlägg:D jag skrattade högt. Syrran ska hjälpa oss att få mer besökare!!

2009-12-13 @ 13:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0