igår

Har inte skrivit på ett tag nu. Som G berättade så såg vi på film igår.. Jag antar att den filmen är bra. Och att jag skulle tycka det om jag såg den ensam.

Oftast när vi inte sett varandra på länge (har sett G men inte den tredje) kan inte vi inte göra något annat än att prata. Nu har vi inte kunnat ha våra pratstunder på länge. Kommer inte ihåg när vi tre var ensamma tillsammans. Det blev mycket snack om allmänna saker, men även privata. Det var kul.

Som G berättat brukar vi oftast mobba varandra, två mot en. Igår mobba vi G. Det är kul att se hur hon först är ganska lugn, men sen blir allt mer irriterad. Det är inget som varar, så fort vi kommer in på annat glömmer man bort det hela.

Ps. Nej jag blev inte sur G, inte alls..
hahah det där ses ut som att jag har planer på gång

ses sen E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0