idag igår o annat

Mmm känns som att jag borde skriva ngt, nu när jag har lite tid över.

Just nu sitter jag hemma. SKA börja med mitt skolarbete, jag måste rita klart ritningarna. Ska dock göra det hemifrån. Orkade inte gåtill skolan, har allt material med mig.

Igår var det 500 min väntatid på plottern( skrivaren) 500 över 8 timmar om man tänker att det är lika mycket idag så måste jag skicka den till till plottern kring midnatt för att den ska hinna i tid. Så jag måste troligen åka in till skolan klicka in filen och sen ta ritningen på morgen och lämna in.

Jag kom ganska sent igår, kring 12. Motorvägen var vit, det snöade. Jag har aldrig sett en motorväg sådär tidigare. Det var så facinerande, att jag tom tog bilder :D  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0