heta uniformer

Godkväll. Idag åkte jag som sagt till skhlm. Hann dock inte åka till polishuset så det får bli imorgon.
För nån timma sen så plinga det på dörren. Jag bad syrran öppna för ja sjlälv låg på soffan och var helt död. Efter nåra sekunder kom hon o sa syster det e en kille med uniform. Jag flög upp. Vet inte vf?!?!
Sen så ser jag en ung kille med en vit uniform. OOoohhhh han påminde mig om wentworth hahaha. Han hade en sån i ett avsnitt tror jag. 
Jag blev genast pigg eller försökte iaf se pigg ut. Även fast han inte va världens snyggaste så var det nåt me hans uniform. Han steg iaf in o vi satte oss i vardagsrummet. Juste kanske borde säga att han var en säljare och frsökte sälja bredband. Men iaf sen satt vi o började prata. Nu när jag tänker efter så pratade vi om våra länder, hans militärtjänst, om våra familjer, om vilka ställen vi bott på, vart man borde semestra och lite om vår barndom. Sammanlagt var han hos oss i 40 min tror jag. Allt förstördes när mamma kom hem.

Hahaha helt sjukt. Gissa om jag köpte bredbandet???
E, han var snaggad också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0