Hemma

Vi hade inte ens tänkt sitta där på henna festen i 2 timmar men titta! Vi stanna tills det tog slut.
Jag är gaaanska trött och imorgon ska jag vakna tidigt för att först köpa presenter till mina adoptiv bröder.
Pappa och hans fru har adopterat tvillingar från vietnam..
Mmm men sen ska vi dit kl 12 på morgonen!!
Jag orkar inte.. ska åka dit tillsammans med min kusin för han bor i andra sidan världen typ (värmdö).

Jag vill inte att den här dagen ska ta slut. Har haft en rolig dag. Min trafik lärare skicka mess till mig idag o fråga hur ja mådde... ja tror han e kär i mig. Jag tror alltid att nån e kär i mig om de visar extra uppmärksamhet. Så tänk på det när ni pratar med mig hahaha.


kiisss / G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0