helgen

Jag hatar att vakna sent! Vaknade 13.30 idag. Å ja la mig inte så sent igår natt ens. Vi skulle ha sett avtar i fredags. Det gick inte då vår tredje vän hade en tenta att plugga på. Men idag e det hennes första lediga dag men nu vill inte E gå o se den. Vår tredje vän tror nu att jag har gjort något mot E under helgen. Mohahah det kanske jag har. Helgen var rolig. Igår så började vi dagen med att fastna i parkeringen. Vi fick ta bort snön med tennisrackar. Det kändes omöjligt ett tag med all snö runt bilen. Och under bilen hade allt fryst till is. Men vi lyckades till sist. Efteråt såg vi en film som Es släktingar och bekanta hade producerat och medverkat i. Den var bra. Handlade om mobbing. Sen gick vi hem till en familj där vår tredje vän befann sig. Vi åt mat och satt där ett tag. Sen åkte vi hem till mig och såg drag me to hell. Asååå guuuud vilken dålig film! dålig dålig dåliig sämst!! så dålig att jag blir arg. Strax ska ja sätta igång att städa. Sen får vi se vad jag hittar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0