happy feet

Idag var vi på en föreläsning som handlade om hur man ska gå till väga för att ha en lyckad familj, typ. Det var en professor som föreläste. Jag har tänkt mycket på det idag. Tidigare har jag varit skeptisk mot giftemål, förhållanden o så. Jag har inga bra erfarenheter utav sånt. Allt verkar sluta dåligt.
Hade jag skrivit det här inlägget igår skulle jag skriva att jag inte vill gifta mig och att jag inte kommer hitta en partner som jag verkligen känner är rätt. Det finns alltid ett fel. Så har det varit fram tills idag.
Men professorn var duktig. Han berättade allt på ett fint sätt. Jag har fått lite mer hopp om att den lyckliga och fina familjen existerar. Det finns goda människor. Det finns bra män där ute. Någonstans.

Jag hoppas kunna ändra mina uppfattningar om äktenskap helt och hållet en fin dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0