Goodmorning!

Jag vaknar ALDRIG såhär tidigt! Jag vaknade kl 8... Detta pga att jag la mig innan 20.00 igårkväll...
ni vill inte veta anledningen till detta..E läs inte fortsättningen. Igår när jag kolla tv.nu så stod det att prison break börja 04.00. Min första tanke var ohshit jag kan inte va uppe tills dess ..hela min dag kommer bli sne. Men det finns alltid en lösning, då ere ba o lägga sig tidigt och vakna kl 4 o starta dagen med PB..

Jag vaknade 03.30 men då såg jag att någon har stängt tvn genom att trycka in off knappen på själva tvn..alltså måste jag upp o trycka in den skiten igen. Det orkade jag inte göra så jag fortsatte o sova.
Jag är jävligt lat..nu vet ni det.

Jag skulle troligen haft körlektion idag men min lärare skickade precis ett sms där det står att han har tagi svinis sprutan o fått feber så alla körningar e inställda. Som svar skrev jag krya på dig vila ut ordentligt nu.
Då har han skrivit ordagrant "Tack tack du e en ängel inte bara en vackert blomma tjejen"

vackert blomma :D när han ska säga "titta noga" då låter det som"titta nuuga"
han e jättesöt hahaha.

Dags för frukost nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0