Gamla dagar..

Kom nyligen från faster. Vi satt o umgicks.. Det var ett tag sen.
Jag har länge velat se hennes omtalade förlovningsfestvideo, många i släkten har pratat om den och hur folk var osv. idag var det premiär.. för min del.

Filmen är inspelad agusti 1986, så jag är inte född. Mina föräldrar är nygifta, 2 veckor tror jag de sa. Det var kul att se hur mamma o pappa var. Pappa som kritiserar mina kusiners män och hur de dansar, dansade som jag aldrig sett :D. Min morbror o moster finns med som 10 åringar.. Även hela min pappas syskonskara finns då det är faster som gifter sig. Kvällen avslutades alltså med mycket skratt.
 
Nu sitter jag hemma, borde lägga mig ska upp tidigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0