friends

Har precis kommit hem nu. Var med E. Vi skulle ha sett på avatar idag men vår tredje vän var tvungen att plugga på en tenta så vi avvaktar. Jag o E satt iaf i ett ställe som heter Amazon. Där satt vi o fika ..senare åkte vi iväg någon annanstans för att äta..något jätteee glamourööst ställe (donken)! Det fick bli den maccis som jag ville! FÖrsta gången jag får bestämma liksom. Jag fick lite glädjetårar när jag märkte att E körde mot min maccis men det fick hon inte se förståss. Sen så har vi pratat om allllt man kan prata om nästan.

Vi kom fram till att vi har varit bästa vänner nu i nästan nio år. Fina nio år faktiskt. Det är så svårt att hitta bra vänner. En som förstår en och tänker som en. Mycket måste klicka mellan vänner för att det ska va hållbart. Samma sak med förhållanden. Vänner är nästan svårare att finna tycker jag, bra vänner alltså. Svårare än att hitta en partner menar jag då. Eller ja vet inte man behöver lite tur..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0