fest

Strax ska jag och min kompis gå på en hennafest. Dags för ännu en vän att gifta sig. Hon har en jättefin fästman. Han såg jättesnäll o söt ut då hon presenterade honom för oss på sin examenfest i somras.
Efter festen vet jag inte vad vi gör. E frågade om vi skulle va där länge. Jag undrar om hon ville hitta på nåt sen? Vi kan ställa sånna frågor utan att ha något i tanken men jag brukar alltid undra efteråt om de vill planera något. Så nu vet du det E hahaa.

Min outfit just nu (E kommer hån le nu) är ett par svarta fin byxor och en grön svart tunika som e genomskinlig. Inuti har jag svart linne. Vad töntigt det är att skriva vad man har på sig ju.. känner mig riktigt irriterande. Men sen ska ja ha svarta boots och en svart kappa.

baajjs / G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0