!!!

vaaaaa ja e chockad heeerregud GGGGG orka sno mina tankarrr. Jag vet att du vill bli E men de går inte. "Ja tror att ngn är i kär i mig så fort ngn ger mig uppmärksamhet."""" bläää ja ska döö.. Det där e fan jag som pratar..

Jag har berättat att jag trodde folk var kära i mig så fort de sagt ngt till .. jag har sagt att ja trodde att min idrottslärare, min söta klasskompis, o många andra var kära i mig.. för att jag fick uppmärksamhet. Nu går G o skriver de här.. Ja kan inte känna mig mer bestulen..

Ja ja kära läsare ni fattar...:D Idag har jag träfat mina tjej kusiner.. Majoriteten är gifta.. Men det finns bara två barn i gänget.. Skönt men jobbigt ibland när alla börjar prata  giftemål..
 
Speciellt jobbigt är det då de börjar prata om ens skyldigheter till mannen.. Ibland kan ja bara dö.. Enligt dem e ja feministen.. Men ja orkar inte säga emot nuförtiden..

Jag vill ha ett liv där vi delar på städjobbet, barnjobbet osv. Men ja kan inte lova ngt redan nu.. Jag kansek vill bli en sån om tio år.. so no promises, just wishes right now

ses sen E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0