???

Snacka om påhopp. Så är det om man ska va kompis med den lilla skuttan. klaga klaga klaga.. men det e kul!
till mitt försvar så kom jag faktiskt inte på en rubrik så det fick helt enkelt bli träning är kul. Tillskillnad från dig E. Hon sitter med ett inlägg eller en rubrik i hundra år. Det här är ingen examination! relaaax.

Vår statistik är super! vi har 5 unika* besökare och typ 50 sidvisningar. Undra om vi nånsin blir rika på bloggen. Nu frågar E på msn "undra när vi kommer få 50 besökare". Mjoo...

*jag, E, E från skolans dator1, E från skolans dator2, troligen vår tredje bästis och den 5te?? Vem är du?????

// G

Kommentarer
Postat av: E

mm taskig matte ser jag..

1. "jag"

2. "e"

3,4. e från data 1 o 2

5. våran bästis (bästa vän låter bättre btw)

2009-12-02 @ 00:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0