en värmande historia

Det här hände för flera år sedan man så efterbliven som jag är fick jag veta det för nån vecka sen.
En kille som heter Patrick åkte tåg en kall vinterdag i NY. Där fick han syn på en tjej med rosor i håret som han beskriver det. Enligt honom var det kärlek vid första ögonkastet. Sorgligt nog hann han aldrig presentera sig och flickan försvann in i vimlet.

Patrick kunde inte sluta på henne så han skapade en hemsida www.nygirlofmydreams.com där han ritade tjejen och efterlyste henne. Nån dag så hade tjejens kompis sett hemsidan och sagt det till henne.
De blev ett par, inte längre dock. Fast hur sött e inte det här? Titta vilken fin bild han har ritat!


Hur skulle man ha reagerat om man själv var "offer" för nått liknande?
Jag skulle kunna bli lite rädd o tänka okejj psykopat...men man vet aldrig, som att det ska hända MIG!
Sen så tror jag inte ens på kärlek vid första ögonkastet.

En gång när jag var utomlands kom en snygg kille fram å fråga" tror du på kärlek vid första ögonkastet". Så naiv som jag var så sa jag "Nej vadå gör du?" då svara han med "nu tror jag" sen så drog min kompis mig därifrån och sa "G det e inte meningen att du ska stå o diskutera, sånna typer är sliskiga". Då var jag jätteglad och kände mig finast i världen men nu när jag tänker efter..gud vad naivt av mig :)

/ G

Kommentarer
Postat av: vesna

hahahah precis

2009-12-03 @ 21:30:05
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: E

Jag tror att jag snarare skulle tycka det var naivt att tro. Men att sånt kan ske

2009-12-04 @ 11:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0