E lär ut

Har precis nyligen suttit med mina bröder och hjälpt dem med matte

Jag anser oftast att jag är jätteduktig på matte, eller typ på gymnasienivå.. Men när det kommer till att lära ut kan jag ha kort stubin. . Vissa saker för mig är helt självklara men inte för dem. Då kan jag rent sagt bli helt galen och skrika när min elev inte förstår. Jag bli helt jävlig, ni kan inte tänka er.

När det kommer till min mina vänner försöker jag att vara lite mildare. Jag säger inte så mycket om de har svårt att förstå, försökre bara förklara igen. Jag tror att de ser på mig att jag bli rastlös och känner sig obekväma. Jag kan inte göra så mycket åt saken. Just då glömmer jag att det är en självklarhet att inte förstå.

Idag var jag ganska snäll, mina bröder förstod mig ganska bra. Då brukar jag vara på bra humör. Jag gillar matte ganska mycket det blir kul att sitta o göra lite matte som förr i tiden men ibland kan det bli påfrestande.

Nu har det gått det ska se på en filmpremiär som de har varit med och gjort. Jag ska senare åka hem till min lärare, vi ska äta middag, som ett par i klassen fixar.. Jag tog ansvaret över efterrätten. De blir en kiwitårta (önskades av klassen) och en chockladmoussetårta.

Så G about pizzahut.. Jag kan inte idag.. Men vi kanske kan åka nästa fredag då jag äntligen kan ta det lugnt. Då ska vi även se på filmen Avatar. Eller så kan du åka med den tredje..

Juste ifs så har jag jobbat som lärarvikarie och då är jag inte såhär galen. Jag inte vad det beror på, får sen kanske sätta en diagnos på mig själv när jag börjar läsa psykologi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0