Typ telepati.. som leder till annat

Heheheh sitter och småler lite just nu..
Jag är i skolan och håller på med min senaste kurs. Sitter i biblioteket där det är tyst. Jag har problem med att sitta i salen tillsammens med alla andra.

Egentligen skulle jag till stadsbiblioteket, men jag fick lite skit från läraren (med all rätt) som sa att ja borde koncentrera mig på den här kursen, så istället sitter jag i skolan..

About me smiling..
Nu när jag sitter här, tänkte jag i min ensamhet, att jag skulle gå in blogga lite. Ämnet skulle vara körkort och jag skulle skryta lite om att jag tog den direkt och att jag snaaaaart har haft den i fyra år. Sen skulle jag göra narr av G.

OCH vad ser jag. G har skrivit ett av sina "blondinbella" inlägg där hon försöker motivera människorna till körkort.
Sen har hon kommit till mitt klimax av hennes inlägg och skrivit att jag tagit den när jag var 18. Det var troligen det jag ville komma fram till med min text, på ett cleant sätt (om jag ska uttrycka mig som min lärare)

Nu är det inte lika kul att driva, så jag tänkte skriva om mina övningskörningsminnen..
(Jag började övningsköra när jag var 16)

1. Preeeecis som alla andra får jag motorstopp, men på mina hemtrakter, detta är pinsamt för att risken att jag träffar ngn jag känner är 99%.

2. Jag tar bilen utan pappas tillstånd.. (jag nämnde att om ingen körde mig dit jag ville var risken stoor att jag gjorde det själv) Troor att jag tog pappas bil. Pratar med min kompis och vi bestämmer en bilrunda.
Jag kör en bit.. Kommer fram till en cirkulation, med två filer... Vrider på nacken gör döda vinkeln.. Och ironiskt nog träffar på min döööd.. Pappa i en mini-van, tillsammans med mina bröder iväg till en fotbollsmatch. Min pappa som körde, såg mig inte så tydlig men ja kommer ihåg hur mina bröder tyyyyp hånlog (med tanken om att göra saker värre) och vinkade åt mig. *

3. Jag väntar på pappa medan han pratar med fotbollslaget, han är engagerad i... Något kommer in i mig och jag tänker "hmm jag ska vända på bilen så att vi kan åka direkt efter att han kommit in i bilen" (tänker troligen även att det typ är roligt att visa hela a-laget att jag är grym).
I nästa sekund är bilen på R och jaaaag backar in i ett jävla träd!!! Gissa om det var pinsamt. Helaaa a-laget hör braket och ngn pekar på mig!! (i mitt försvar: trädet var smalt)

Hmm.. kommer inte på så mycket mer.. jag var nog en grym förare trots allt :D


*Händelsen togs upp sen.. Men den fick inga major konsekventer, som tuur

ses sen
e

Kommentarer
Postat av: G

Ett tecken på att vi umgås för mkt kanske ? Men fan vad jag skratta! Och en grej till, du ville trycka ner mig när jag istället berömmer dig! elaking. Men sen att du erkänner det är väl nåt bra...eller inte

2009-12-03 @ 12:25:41
Postat av: E

Ja det är det nog.. borde skaffa mig ett riktigt liv.. tycker vi gör det tillsammans ;)

2009-12-03 @ 12:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0