Svåra att leva med.. vilka är dessa?? uuuu mystery (soundrack: whooo are you? who? who? who? who?.. låten från CSI)

Känner mig ganska sur just nu.. Som G sagt var vi ute tillsammans (blev ingen uppsatsskrivning).. Mamma ringde o sa att ja borde komma hem när klockan var runt tio. Nej sa jag, och varje gång detta samtal sker börjar hon berätta att hon inte kan sova, att hon får huvudvärk och att hon ska sitta o vänta mig. Jag får världens skuldkänslor och åker hemåt.

Varför ska föräldrar vara bäst på sånt. Verkar som att de får ett par extra "sinnen" när de får sina första barn,
efter lite analys kom jag fram till dessa.

1. Guilt-machine
2. Inbyggd lögndetektor (inte för att jag ljuger, men jag vet) 
3. Doftsensorer som känner av allt
4. Förmågan att döda med blicken.
5. Förmågan att sy igen läppar med blicken, rösten osv tydligen (om man ska lita på de G säger)
6. Förmågan att känna på sig saker (typ ta inte på dig det där det blir för kallt o du kommer frysa, sen prostesterar man, tar på sig det där och fryser ihjäl)

Dessa föräldrar är svåra att leva MEN omöjliga att vara utan.. :D

Ok nu har jag fått prata. SLUTSATS: Kom fram till att jag älskar henne (och pappa), Borde försöka be om förlåtelse på ngt sätt. Ja, och de har rätt om allt de säger typ 100%.
Hmmm kanske borde "Tekniken att manipulera från flera rums avstånd", läggas till på listan :P

Btw.. ej sur längre. Ses sen
//E


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah det är en ond cirkel det här! samma visa varje gång... suck

2009-12-02 @ 23:52:11
Postat av: vesna

hahaha =P

2009-12-03 @ 00:15:17
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0