detta förlåtelse..

För det mesta anser jag att jag har förlåtit människor för vad de har gjort mot mig.. De kanske inte ens är mycket enligt andra. Men just då den studen de gjorde ngt, blev jag sårad. Och än idag OM jag tänker på det blir jag sur. Jag brukar oftast inte vilja tänka på sånt. Då kan man bete sig normalt mot dessa människor. Jag försöker övertala mig att de inte var klokare än det just då.

Man pratar glatt med varandra när man ses, man "glömmer" bort det som hände då. Såg att jag var vän med en sådan på fb,  och undrade i några sek hur fan jag kunde bli det. Hade lust att ta bort denna person från min lista. Då skulle det kännas bra. Då skulle personen märka att något var på tok.

Nu har jag fått tillbaka min förmåga att va rimlig. Jag kommer inte ta bort henne, inte idag iaf :D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0