dagens höjdpunkt

... var min körning. Vilket tråkigt liv jag har just nu..eller i allmänhet. Det tråkiga vändes när jag fick ett sms av min lärare kl 15.00. Han ville köra 17.30. SJÄLVKLART! Snäll som han e hämtade han upp mig där jag bor. Jag var 10 min för tidig så jag hann stöta på mina kompisar..och de ville självklart vänta o se hur jag skulle köra ut från parkeringen. Jag var så nervös hahah så löjligt..Men tack GUD så gick det bra. Jag tillochmed VINKADE hejdå till de. Vad stolt jag kände mig. Är inte det här patetiskt?

Dags för uppkörning snart. Jag hoppas hoppas hoppas det går bra. Med guds hjälp!
På vägen hem gick jag in i matbutiken och köpte med mig en massa kakor och bullar och cola.

hejduuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0