curryyy

Halloo halloo. Någon verkar ha övergivit bloggen..
Vilken dag det har varit hittills. En resa som egentligen tar 30 min tog ungefär 2 timmar för mig idag. Tack vare alla förseningar pga snön. Samma visa varje vinter. Nu är jag hemma och mina ärenden är fixade. Skönt.
På vägen hem satt jag o min syster i en restaurang och åt kyckling pasta med curry. En utav mina favoriträtter faktiskt. Jag skulle ta foto på min mat men jag skämdes! Hur klarar de som bloggar av sånt?

Igår vad min barndomsvän och hennes bror hem till oss. Sen mot kvällen blev vi hungriga så vi åkte nånstans o åt. På vägen hem så körde vi lite snöbollskrig. Snön var lätt över en halv meter. För när man la sig ner så var man nästan helt gömd.

Har inte så mkt mer att säga just nu. Take care! / G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0