Carpe the boy

Sitter här och jobbar med min senaste kurs (forfarande samma). Den tar slut den 18/12 8.50 :D, trevligt att ha exakt tid.

Imorgon börjar jag 10. Så det är skönare, men jag måste fortfarande lägga mig snart.. Vi ska träffas vid färgfabriken i Liljeholmen, så min väg är även lite kortare, tekniska tar lite längre tid.

Nästa vecka kommer jag troligen inte få i mig någon sömn alls. Jag brukar alltid vara nervös vid kursslut. Vi får se hur det går den här gången.

Annars är det ganska så bra flyt i livet. Har inte träffat G på ett tag nu känns det som. Fast jag ifs så var vi på bio och såg Saw. Det känns troligen så för att hon har varit out of reach. Vi har inte pratat med varandra på ett par dagar.

G sitter säkert och väntar på att Prison break ska börja hon börjar bli helt galen i den där serien, eller så är det killen. För någon dag sedan sa hon att hon undrade om det var möjligt,, hon och HAN.. mm visst. 

Ok ok jag erkänner, innan G hänger ut mig. Typ hela senaste sommaren och innan var jag lite galen i en fotbollsspelare. Han bor just ni i Tyskland, München. Jag pratade ett flertal med G att sannolikheten att jag och han skulle kunna bli av inte var så liten. Allt som krävdes var att vi skulle träffas och han skulle lära känna mig under en dag (mitt utseende skulle hjälpa till). G tänkte då: Det finns miljoner tjejer, varför just du ? Jag Tänkte: Någon tjej kommer det vara, och han kommer träffa henne, varför inte jag?...

Nu har jag kommit över honom. Jag har insett sanningen, men G däremot börjar tycka att min sannolikhetsteori låter ganska rimligt.. Jag och min fotbollsspelare från Tyskland kanske inte låter så tokigt nu, jämfört med en skådis från Hollywood (JA G HOLLYWOOD!!) Jag kanske tar och utforskar mina chanser.

Detta ämne borde jag inte ens prata med G irl, den känns bara för löjlig. Men om vill så ställer jag upp.. Hon har inte lyssnat lite på mig o min f spelare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0