brainstorm

hmm .. har suttit och tänkt på vad jag kan blogga om. hittar inte så mycket..
hmm kanske lite filosofi..
eller kents låt töntarna kanske..e lite trött på den av allt repeat jag har kört, men den e bra.. Kommer inte ihåg om jag har skrivit om detta tidigare.. låten är bra.. den känns ond. Man blir ond när man lyssnar. Man gör konstiga "jag ska döda dig" blickar i luftern.. Ibland så kör min hjärna den, när jag är men mina kompisar.. Jag blir ond och ser konstig ut. Folk kan undra varför jag ser ut så. Sen måste jag förklara.. Motsatsen kan ju oxå hända, att man står o flinar som ett fån för att låten gör en glad. Så är det iförsig med minnen oxå.. Hade svårt att sova när jag var barn, mamma gav mig tipset att tänka på något som gjorde mig glad. Jag, min kusin i sin barnvagn med rosa lila paraply och min kusins pappa, i gröna lund. Framför pariserhjulet. Alla glada färger och hjulet som snurrade. Nuförtiden tänker jag inte på den, även om jag har svårt att sova. Nuförtiden har den en annan betydelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0