bastard!!!!

ooohhhhh ja skrev ett helt jävla inlägg och allt försvann. Men aa.. idag träffade jag min kompis för o träna. Över en halv timma blev det på trampmaskinen. Sen åkte vi till en restaurang och åt. Deras mat är otrolig man får nästan tårar. Senare hämtade vi upp E. Vi hyrde inglorious bastards. SOm alla andra gånger så fattade vi noll av filmen. Vi verkar tycka att det är roligare att mobba varandra. Det är istort sätt så vi kommunicerar har jag märkt. Genom att retas o mobbas. De gick hem nyligen kan man säga. Imorgon ska jag träna med kompisen igen på dagen. Mot kvällen ska vi åka och se avatar (3d). Haha en rolig grej, för nåra dagar sen så pratade jag o E. Jag sa att jag ville se den i 3d men hon var strikt emot det och ville se den vanliga. Hon sa att hon hellre såg den i seperata biosalonger än att se den i 3d. Idag skulle vi se filmen men alla bra platser va redan upptagna. Då erbjöd vi oss (jag o vår tredje) att se den utan 3d men nej då ville E absolut inte se den:D 3d ska det vara för bruden! Hon e skön. Väldigt envis och ibland krävande men hon ger minst lika mkt tillbaka. Nu kommer hon bli arg tror jag..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha du är sååå feg. FEGIS

2009-12-23 @ 01:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0