ARG E

fan va jobbigt det är.. Det finns inte en enda datajävel ledig i datasalen. EN ENDA! och vet ni hur många datorer det finns.. typ över 150 för 500 elever bara... O alllaaaa, allla e upptagna..

Det finns datorer som SER lediga ut.. Men så fort man rör musen, ser man att skärmsläckaren är igång och någon är inloggad i datan.. Dessa människor verkar ta en data och sen lämna den för att sen ha rätt till den i en hel dag! Jag är sur.. Jag behöver datan.. Jag har en bärbar data men det hjälper inte. Jag har inte programmmet som jag måste använda.. Folk här verkar gå ta fikatimmar o lämnar datan..

Undrar vilken tid på dagen det är minst folk i datasalen.. Visst är det på kvällen.. Men om man behöveren data, på morgonen vilken tid ska man komma! Lite rimligt måste vara.

Jag sitter som en galning å går upp o försöker hinna till datorer. Och märker nähäää hon skulle bara göra ngtttt!!!... Jag har gjort en kö som bara jag vet om. 

Hahahah mer hinner jag inte. Har äntligen fått tag i en data..
(tricket var att skicka ut negativ energi runt salen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0