are u ok

Godmorgon E min trogna vän. Jag vaknade för nån timma sen men orkade inte gå upp. Nu är jag uppe och lite irriterad. Jag ska nämligen till skärholmen centrum idag för att köpa stövlar till mamma. Vi såg de igår och jag sa men köp de. Men nej då ville hon inte. Men idag kl 9 på morgonen vill hon det! Så hon ringer o väcker mig och ber mig åka o köpa. Som att jag har något val. Hon ska alltid vara så onödig som möjligt. Jag tror att det är hennes motto, på riktigt. När jag ändå går ut så tänkte jag fixa mitt pass också. Undra hur länge det dröjer tills man får tillbax den..?

Nu är jag riktigt hungrig. E alltid det när jag vaknar. Det känns som att jag inte har ätit på en vecka.
Ska iväg o äta men innan måste ja ba berätta en rolig grej. Igår när vi var på väg hem från köpcentret så hade det snöat ganska mycket. När vi var framme vid vår gård typ 20 m ifrån porten så halkar vi allihopa men utan att ramla. Sen så skrattar vi åt varandra o tänker hur det hade sett ut om alla hade ramlat. Exakt då ramlar min lillasyster och min mamma skrattar ihjäl sig! Innan hon ens har skrattat i 4 sekunder så ramlar hon också. Och hon ligger ner! med huvudet o allt helt rakt. O då börjar min syster skratta ihjäl sig o säger "men ja ramla sittandes, kolla hur duuu ramla hahaha" o dåå ramlar hon igen helt liggandes.
Jag klarade mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0